Skip to main content

Kandinsky College meets The Young Americans

| Nina, Paula en Carlien | Dans
Kandinsky College meets The Young Americans
Repetitie Kandinsky College meets The Young Americans | Foto: Steven Trooster

Afgelopen weekend traden ruim 400 leerlingen van het Kandinksy College op in de Kube, na 3 dagen intensief repeteren onder leiding van The Young Americans. Ugenda vroeg leerlingen Nina, Paula en Carlien om een verslag te schrijven van hun ervaringen.

Afgelopen zaterdag waren wij met 400 leerlingen van onze school (Kandinsky College) bij de Kube, (het Honig Complex) met The Young Americans. Drie dagen lang hebben we met 43 Young Americans gedanst, gezongen en muziek gemaakt.  Dit deden we in de grote fabriekshallen van de Kube waar we mega konden rondrennen en dansen, supergaaf. 

Sommige leerlingen moesten solo’s doen, wat best wel spannend was. Maar de begeleiders wisten die leerlingen rustig te maken en zeiden : "Come on, you can do it, just try!!". Het was best cool om met z’n allen te dansen en zingen. Ook leerlingen die dit normaal nooit doen, deden goed mee en vonden het leuk. Vooral de Amerikaanse blijheid van hun heeft ons opgepept toen wij heel moe waren, want van 10 uur achter elkaar dansen, zingen en springen wordt je heel moe. Er waren twee shows waarnaar meer dan 1000 mensen zijn komen kijken, dat was echt kicken!

Verder waren wij drie van de gelukkigen die twee van die Americans te logeren had, dat was erg gezellig en leerzaam. Vooral de hagelslag vonden ze lekker en drop totaal niet.


Getagd onder